www.rebuzkidz.se

 



                                             "Jag vill vinna ett hemligt Zizoopaket, värde 500kr
                                                      från
RebuzKidz hos Tant Ulrika"
                                               
                                              ♥Själv vill jag vinna bebiskläder i st 50/56 då jag så snällt
                                             "lånade" ut alla bebisgrejer efter Livia... Dessa är nu på villovägar 
                                              och jag lär aldrig se dem mer!! Så ett tips! låna ALDRIG ut alla fina
                                              kläder om du planerar att någon gång få mer barn!! Du lär inte få 
                                              tillbaka allt endå...;))
                                                                   
                                                                    Lycka Till!! =) Over And Out
                                                                              
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback