Fröken envis!

Ja, fröken envis det är jag! envisast i hela stan...
Idag palla jag mig ner till docktorn. Låg inatt med öronvärk
( värkte hål och rann ut blod på kudden ) och hosta till den grad
att grannarna oxå vakna. Misstänkte ju först sprutan, svinis vaccinet
jag tog i fredags men insåg att eventuella biverkningar borde gått över
efter ett par dagar medans jag bara blev sämre... Man vill ju INTE va sjuk!
inte nu. Höstlovs vecka med Halloween och annat skoj! Och så ser man riktigt
hur tvätthögen växer och dammråttorna dansar bugg på golvet! phust.
Men det var tur att jag gick ner till herr vit på VC för förutom öroninfektion hade
jag lungininflamation...=(  Så nu är jag 500 kr fattigare och en penselinkur, host,
näs spray och väktabletter rikare. Nu ska det väl vända snart iaf!!
♥Hoppas ni mår bra i höstkylan och att ni får en superbra Halloween helg!! =)
Nä, nu ska jag lägga mig i soffan hos missarna med nya nr av MAMA och självdö..
Massa kramar!!  Over And Out

   ♥
Ozzy 1år & Sessan 13 veckor myser i soffan!!

     
        Kärlek börjar Alltid med bråk!!..
Kommentarer
Maria säger:

Men usch, låter inte alls roligt! :(

Hoppas du blir bättre snart!

Söta missarna var! Minns när våra var så små.. Ja, de är väl mysiga nu med men då var de ju jättemysiga. Nu har de blivit tonåringar, haha =P

2009-10-28 | 17:05:49
Bloggadress: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Johanna UNG 2BARNSMAMMA säger:

Men huvva vad du blivit sjuk! Krya på dig nu och ta det lugnt bara så du snart är på benen igen.



Vi ska nu ta itu med renoverandet igen..hehe..jag är en riktig tjockis och Alex får göra det jobbigaste arbetet hela tiden. ;)



Jag tycker också att denna bebis sparkar mer än dom andra två gjort, men det kan juh också vara så att man redan glömt en massa. Det gör superont ibland när det sparkas, igår sparkade bebis på min höftkula då jag satt, det var inge skönt det heller. :D



Ta hand om dig och magen! Massa kramar

2009-10-28 | 18:24:26
Bloggadress: http://johannajois.blogg.se/
Anonym säger:

Krya på dig gumman!

2009-10-28 | 19:26:10
sara säger:

Åh fy. Sån tur du tog dig till doktorn.

Krya på dig.

2009-10-28 | 19:45:14
Bloggadress: http://glitterogon.blogg.se/
Camilla säger:

Tur du vann över envisheten och gick till farbror docktorn! hade själv luftvägsinfektion förra månaden, vet inte om det går lika fort med lungorna men det tog bara tre dagar innan penselinen hjälpt. Fast jag var hemma över en vecka, man blir ju så hängig.

Massa krya kramar till dig och hoppa sfamiljen får må bra:)

2009-10-28 | 20:05:49
Milla säger:

Vilken himla tur att du gick iväg till doktorn! Krya på dej!! Kramar

2009-10-28 | 21:41:15
Bloggadress: http://sagabus.blogg.se/
Anonym säger:

Krya!! massa kramar noren.

2009-10-29 | 14:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback