Busfrön i rabatten!

Ännu en skön vårdag som var tillräckligt varm för
att min favorit jeans jacka fick titta ut i ljuset igen.
Vart ute i stort sett hela dagen, fixa lite i trädgården
och planera för min örtgård jag ska så... hade fler frön
i de nysådda rabatterna idag hehe, vi fick besök av min
goda vän A och hennes söta ungar, Måns & Maja!
Månsen busa runt med Livia och lilla Maja låg på en filt
och dreggel jollra med lilla Elmina sedan somna de gott
i vagnarna. Då fick vi mammor en skön stund i solen med
lite skvaller & kaffe... =)
     ♥
Livia & Måns.                                        ♥ Maja & £lmina



♥ Busfröna fick 88 Glass av Viktor, * LYCKA *...

Over And Out
Kommentarer
Milla säger:

Härliga bilder på busfröna :)

Det är så härligt att man äntligen kan vara ute och njuta!



Kramar

2010-04-27 | 22:06:59
Bloggadress: http://sagabus.blogg.se/
Grynet mamma tll lille Vidar! säger:

sv: Ja det är ju alltid skönt :)

Ja fort går det, man vill nästan stanna tiden lite då och då för att hinna med :)

Kram

2010-04-27 | 22:23:02
Bloggadress: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback