Mamma är lik sin mamma...

♥Skitungen kan!! ...Livia fin!!;))

När jag var liten lovade jag mig själv att ALDRIG bli som min
mamma, gnällig och skälla! men... Jag är en kopia!!;))  Hua mig.
Jag som skulle vara en sån där cool, soft morsa som bara gled runt
och diskutera ev, kon flikter med barnet likt en liten människa...
Som skulle skratta glatt åt trottsiga barn, glatt torka upp matrester
från golv & kläder, inte skälla alls när barnen gjorde rackartyg utan
se det som en del i utvecklingen. Tycka att barnet var konstnärlig ist
för hemsk om hon "råkade" måla på tapeterna!...

Saker jag har yttrat mig som jag lovade heligt att ALDRIG säga till mina
egna barn:
♥ Om du inte kammar dig får du snagga av dig håret!
♥ Om du ritar på tapeten igen slänger jag Alla dina nappar!
♥ - Vad är det för dummheter!
♥ Om jag gjort så när jag var liten hade jag fått stryk! ( vilket inte är sant
men min mamma sa så och säkert hennes mamma oxå! )
♥ Va tyst! vi vuxna pratar nu.
♥ Gå inte till lekplattsen själv! det kan komma fula gubbar och ta dig...

Så, till min egna mamma vill jag bara säga:
Jag förstår dig helt och hållet idag! synd bara att det skulle ta 25 år. ;)
Älskar Dig! ... Och TACK!!

Over And Out




Kommentarer
Carolina säger:

Tänkte bara tipsa om tävlingar jag har inne hos mig, man kan vinna ett presentkort på 250 kr hos MyHeart.se och supersmarta produkter från LiKolo - är du inte redan med så kika gärna in och delta! :-) Kram Carolina

2010-04-29 | 09:19:46
Bloggadress: http://carolina1979.se
Diana ♥ säger:

naaae, vilken sötis! :) Förresten, jag ska snart ha tema barnkläder i bloggen, då kommer jag att ha tävlingar, recensioner, skriva om mina favoritbutiker på nätet, visa barnkläder, och komma med tips. För att så många som möjligt ska kunna delta i temahelgen har jag nu en liten tävling på bloggen. Var gärna med och delta! :) KRAM

2010-04-29 | 20:48:38
Bloggadress: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback