Merry X-Mas!

Från oss ALLA till er ALLA: En riktigt GOD JUL!!! =)



Mumsar på julgodis, paketen ligger under granen och bordet är dukat!
nu är det bara att invänta Julafton... =)

Sena kvällen, ooppsss!;) fixar det sista nu, lagt ut
gröt till tomten, ska smyga in och stoppa i lite jul-
klappar i flickornas strumpor som hänger vid säng
gavlarna och lägga fram resterande under granen.
Skinkan är griljerad ( den vägde MER än mina barn
gjorde vid födseln! sicken bjässe. ) Men god blev den,
Ozzy & Kitty katterna fick första smakbiten som vanligt!
vi har även hunnit med att göra fudge, knäck, kola o
choklad crisp! Livia är en fena på att baka hon, måste
ärv detta av moster och mormor?!.=) Nu har maken fått
ta över köket och göra det han gör bäst, Jansons och
köttbullar.;) Själv ska jag sjunka ner innan sängdax
och leka med min nya leksak! min Sonyericsson X10 mini.

Imorgon är det dagen D, dagen vi inväntat så länge!
Äntligen JULAFTON! =) vi ska till kyrkan på fm och va
med på barnens julkrubba. Sedan blir det hem och
öppna upp hemmet för släkt & vänner för stort julbord.♥
Tomten brukar titta förbi lagom efter Kalle Anka.;))

Hoppas ni får en underbar Julafton och en mysig julhelg!

Over And Out
 

Kommentarer
Maria säger:

Önskar er en riktigt GOD JUL!



Kram på er

2010-12-24 | 09:54:19
Bloggadress: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback