Vargavinter...

Snö i drivor, frost i träden och en natttemp på ÖVER - 21 grader,
vilken varga vinter!! Nu gillar jag ju vinter när det är sisådär en
- 5 grader och lite lättare snö såhär veckorna före jul, det är det här
riktigt kalla  jag har svårt för. Den råa och fuktiga lufften, hostan och
nerkylda barn som kan vara i pulkabacken till fötterna fryser till is
bara för att det är så sablars kul att vara liten och leka i snön... ;)

Bäst är att sjunka ner i soffan om kvällen under den lurviga filten, tända
en massa ljus och bara mysa!!  Skulle ljuga om jag inte vissa stunder
drömde mig bort till ett varmare land. Tänk att fira nyår på en vit sand-
strand, brunbrända, varma och glada... Det skulle va LYX det!;)

♥Hoppas ni har det gott?!! =)

I pulkabacken utanför huset...



♥Två kallfotade "nissar" framför tvn efter en eftermiddag i backen.

Over And Out
   
Kommentarer
Britta Bloggar säger:

Gullungar! Det är så mysigt med snö!

2010-12-02 | 20:42:42
Bloggadress: http://brittabloggar.wordpress.com
Elina säger:

Haha, jag håller så med dig. Jag tyckte nyss vi "packade" in oss i bilen och åkte hem från BB. :) Våra bebisar håller på att bli stora. :P Vilka fina vinterbilder btw.

2010-12-02 | 21:34:12
Bloggadress: http://volanen.blogg.se/
Jenlen säger:

Ja de är riktigt kallt ute,vet min lille kusin vägrar ju gå ut och åka pulka pga kylan.så söta dom är,fin bild på dom i tomteluvorna.fira nyår utomlands hade inte vart helg fel! Ha en bra helg nu! Kramar

2010-12-03 | 11:53:37
Bloggadress: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback