Skyltat och klart!





....Potatis, morötter, rädisor, smultron, vinbär,
pumpa, solros, örter och krydder i alla de slag
växer i våra rabatter! men jag är lite lätt senil,
glömer vad jag satt hehe...    Slänger i lite frön
här o där och sedan växer det upp något som
överaskar oss alla! men nu är det slut med det.
Har designat ganksa enkla men tilrena skyltar i plåt
som målats med vit färg och rostskyddsbehandlats.
 
sedan är det bara att skriva... Passade även på att göra en
VÄLKOMMEN skylt till den lilla mjölkannan på trappen.





En liten morot från årets "skörd"




♥Over And Out

Kommentarer
Amanda säger:

Vad fina skyltar! Nu blev jag superduper pysselsugen! Tackar så mycket för inspirationen. ;)



Tack också för din fina kommentar inne hos mig! Du är för söt!

Kramar

2010-07-20 | 19:52:15
Bloggadress: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback