Pumpa kungen!

♥Pumpa kungen!
Min käre man J är slående lik farfarn i familjen Durmaz,
ni vet 5:ans nya serie " Sveriges skönaste familjer " ;))
... Ja, inte i utseendet då utan i sättet, han lixom bara går
runt och fixar lite här och där, muttrar lite och odlar en jävla
massa slang gurkor.:P
Min man odlar ALLT som bara går att odla,
jag får lixom tvinga till mig vissa rabatter, E märka dem så
de får vara Orörda till mina blommor. Nu har vi iallafall egna
pumpor till Halloween så det räcker och blir över! inte illa.;)
Våra pumpor.


Vad ska ni hitta på till HALLOWEEN?? =)

♥Over And Out £lli£
  

Kommentarer
Camilla säger:

haha... va kul endå mmed egna pumpor!hoppas ni får det trevligt. ska jobba hela hallowen:/ lite trist! men bra bet med ghelg OB.

Kramen:-)

2010-10-27 | 11:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback