Reaholic!

Fyndat på REA!! =) riktiga kanonfynd också!! glad i hela kroppen,
kan nog med säkerhet säga att:
jag heter Ellie och JAG är REAholic!;))
Två tröjor & ett par randiga tights till Livia 49:- & 59:- st...
Smink för halva priset , pyjamas till Elmina och två fest klänningar/
tunikor till mig för 129:- & 149:- ... ME LIKE!!♥ På H&M och Åhlens...
Tack Linda för en toppendag i Skövdeland! får vi göra om snart.;)


♥Mina fina fynd!;)
Nu är jag bara på jakt efter den perfekta vinterkappan/jackan..
Hoppas på tur nästa vecka när jag ska till Lidköping och hälsa på
Jenni.  Over And Out £lli£

Kommentarer
Linda säger:

Tack själv!:)

provat den svata?;)

köss

2010-09-22 | 15:05:24
£lli£ säger:

Den passa perfoo;)) hehe...

får bara se till att hitta ng festligt att ha den på hehe... Kram och puss.=D

2010-09-22 | 15:22:56
Bloggadress: http://lorez.blogg.se/
my säger:

Oo du har fyndat! SNygga saker!

2010-09-25 | 15:15:03
Bloggadress: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback