Vart är pausknappen??



Mina VILDAPOR som jag faktiskt älskar mest på denna jord...


Ibland, inte så ofta faktiskt önskar jag att barn hade en PAUS-
knapp! som nu, när jag har feber och jätteont i ena örat och
bara vill lägga mig ner och döö... Eller att man lixom kunde zappa
bort barnen, till ett bra ställe där tiden stod stilla! så när man fått
sova lite zappar man bara helt enkelt tillbaka dem och de vet inte
enns OM att de vart bortzappade. Det vore ganska bra om denna
"zapp knapp" även funka på annat, typ jobbiga grannar, jehovas
dörrknackare, mobilförsäljare, Sverige Demokraterna och jobbiga
släktingar som bara dyker upp en gång per år... Risken med en
sådan "zapp knapp" vore nog att man tappa kontrollen helt! zappa
bort allt, disk, kattlådan, räkningar ... Ja, You name it!

Kanske lika bra att det inte finns en paus knapp endå!;)) Bara att
stå stark och se glad ut. What doesn't kill you makes you stronger!!
Ps. Inlägget kan verka va helt meningslöst! och så är det nog??
...skrivet av en febersjuk kvinna med PMS och svullet inner öra...
♥Over And Out
Kommentarer
Linda säger:

hahaha, tala om för mig om du hittar en paus knapp hehe, vill också ha!:P

sötnosarna! krya på dig. snuvig än, hemma hela förra veckan:(

2010-09-15 | 16:02:27
rebecca säger:

Men vännen då!

Har du inte blivit bättre? Jag känner mig bättre idag efter ännu en febrig natt. Myrorna i brallan börjar ta över så det blir trots allt arbete i morgon, annars lär jag kasta ut soffan inom kort.



Tack söta för din award, den värmde verkligen hela mitt hjärta och gjorde min dag.



Krya på dig och du...hittar du zapp-knappen så hör av dig.



Kramar Rebecca

2010-09-15 | 18:43:20
Bloggadress: http://www.cheeky.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback