Join The Circus

Det är morgon... Vi äter frukost tjejerna och jag.
Det är sommar ute! allt är frid och fröjd tills Liv
harklar fram ett - Mamma, jag vill ha en hund!!
Jag - Nej! vi kan inte ha en hund.
Liv: - Men jag vill ha en hund!
Jag: - Nee, men du har ju katterna! det räcker väl?
Liv: - De kan man ju inte gå med i koppel och göra
trix med... Nu är Livia sur, riktigt vresig! Jag är trött,
slänger ner en ostskiva till katterna som sitter under
Elminas stol och tigger. - Men titta! nu står Gurra på
bakbenen! det är väl en konst! riktig cirkuskatt ju....
Liv: Nä, det gills inte! jag vill ha en hund!!
Elmina vill nu ha uppmärksamhet och skriker ut saker
'ingen riktigt förstår. Liv: SNÄLLA MAMMA SNÄLLA!!!!!!!!
Jag: - Fråga Pappa.

*Tystnad*

Liv: - Mamma, kan jag få en häst då???...

           Gurra "The Circus cat" and The wild monkeykidz...                     
  


     Join The Circus 


                                  
     ♥Over And Out
     

Kommentarer
Johanna säger:

Hahaha...känner igen mig. ;)

Igår vid matbordet så sa vi att vi skulle in till stan efter maten och handla.. Adrian ville inte följa med varpå jag frågade om han verkligen vågade vara ensam? Och Tindra säger: - Ja det här huset är ingen lek!

Hahahaha!!!

Nu ska jag städa lite igen, blev inget städande sist. ;)

Kram!!!

2011-08-17 | 11:28:32
Bloggadress: http://mamabloggen.net
Anonym säger:

hahaha samma hemma:)

2011-08-17 | 15:02:34
sara säger:

hehe hästen kan ni ju ha i graget =)

2011-08-17 | 19:09:09
£lli£ säger:

Sara: Visst, varför inte? Jocke har ju sin jättesnugel där.=D haha... Kram på er!!<3

2011-08-17 | 19:42:51
Bloggadress: http://lorez.blogg.se/
£lli£ säger:

*SNIGEL ska det stå! såklart;))

2011-08-17 | 19:43:34
Bloggadress: http://lorez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback