Kärlek utan gränser...





♥Mina Underbara flickor!! och så Gurra & Ozzy pojkarna förstås...

Under det gångna året har sex kattungar tittat ut till världen varav fem
flyttat till andra hem hos fantastiska människor. Lille Silvergråa Gurra
fick stanna kvar och Bella Bus flytta in i December. De två är förövrigt
lika gammla, Bella är sååå KÄR i Gurra. Kännslorna är inte riktigt besvarade!
han vill mest leka, hon vill slicka upp hela han...;)) Kärlek utan gränser,
mellan raser, Hund & Katt... Lite gulligt!!
Några kännslor som är djupt besvarade är iaf den jag och min man känner för
våra och hans barn, och alla våra fyrbenta vänner och familjemedlemar.
Vilken underbar familj!♥ Stor tacksamhet till det vackraste i livet.

♥Over And Out

Kommentarer
camilla säger:

skönt att allt går så bra med voven, ser ut att trivas mkt, men det förstår jag. kram på er

2012-01-03 | 12:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback