Dagisdax för Mini.

Sportlov hela veckan men ingen ledighet för det!
Lilla Elmina ska skolas in på dagis nu i veckan så
de första dagarna ska jag vara med. Första dagen
gick riktigt bra! mycket nytt och spännande men Mina
verka trivas så detta kommer nog gå galant, blev
lite mycket efter maten bara. Svårt att sova middag
på en madrass när man är van att sova i spjälsäng
( fängelse bakom galler hehe )... Vi gör ett nytt försök
imorgon! syster Livia går på avdelningen brevid så
vi titta in hos henne och tog följe hem för en
alla ♥ dag
fika. Vi fick var sitt hjärta av Liv med glitter på J & jag,
blev varm i hela själen! tror detta är den finaste valentin
present jag fått.;)) Vad händer hos er i veckan?? =)

♥Full fart på dagis:


            

♥Besök på storasysters avdelning. =)

♥Over And Out
   
Kommentarer
Linda säger:

Skönt att allt gick bra med lillan.

bra att vidga sin vyer lite!;) Puss

2011-02-14 | 17:23:46
Maria säger:

Skönt att det går bra på dagis!

Här hemma fick jag och sambon varsitt halvt hjärta av pärlor av min systerdotter som man sedan kunde sätta ihop :)

Tyvärr har ena hunden ätit upp det ena och tagit några pärlor av det andra men har inte hjärta att berätta för henne utan ska köpa pärlor och fixa ihop dom igen :-/



SV: Ha en fin dag du med! kram!

2011-02-14 | 17:38:37
Bloggadress: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback