Sportlov rena Kalasveckan!

En dag kvar sedan är det helg och lovet börjar.
Var många år sedan jag hade sportlov sisst!! ;))
och jag tänker inte sporta så där jätte mycket...
Det jag däremot kommer göra är kalasa i massor!!
först ut är lilla Elminas 1 års kalas på lördag,
på måndag är det inskolning på dagis och ALLA ♥ DAG.
På tisdag fyller maken år och på fredag den 18/2 är det MIN tur!
Vilken Kalasvecka...
Skönt ska det bli att vara lite ledig iaf och mysa med de bästa♥... =)



♥Fikasugna!
Torsdagbarn, kaffe och äpple/kanel muffins är inte fel.

Har ni några planer inför nästa vecka?? =)

♥Over And Out
  
Kommentarer
Maria säger:

Oj, vilken kalas vecka ni kommer att ha:-)

Här är det sportlov vecka 8.



Kram Kram

2011-02-12 | 20:26:32
Bloggadress: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback