Somewhere over the rainbow

Någonstans över regnebågen, där blå fåglar flyger...
Där rosor aldrig dör, där barnen skrattar, där det är fred, lugnt och fridfullt.
Som regnbågens färger, vackra sken! så är människornas ansikten! fulla av liv,
glädje och hopp! Någonstans över regnbågen, högt där uppe! där finns du pappa,
hoppas du vakar över mig? Jag ser dig varje dag i våra barn, dina himmelsblå ögon
ditt skratt och ditt lockiga hår i Livia♥ och din utstrålning och charm i Elminas ögon.♥
Tänk om jag bara kunde få prata med dig en endaste gång till...
Tror du skulle vara stolt! du sa alltid
- Du kan gå hur långt som hellst med din intelligens och ditt ödmjuka sätt.
Jag gav aldrig upp, trots motgångar kämpa jag för att få det liv jag ville ha.
Tror du fanns vid min sida hela tiden, kände ditt stöd.
Någonstans över regnbågen, där rosor aldrig dör och blå fåglar flyger!
och när det slutat regna och solen tittar fram, då är det du och alla vackra änglar
som ler ner mot oss.♥




  Pappa & Jag...



  ♥Over And Out £lli£

Kommentarer
Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror säger:

Jättevackert skrivet!! <3<3<3<3<3



Massor med kramar!

2011-06-09 | 20:36:59
Bloggadress: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback