Zumba Zumba

Känns skönt i kroppen, zumbat med tjejerna i klassen och
träna 30 minuters spinnig efteråt!! Så nu är köttet mört...
Gick något lättare idag, första gången såg jag ut som en
full trakikpolis som peka med armar och ben åt alla håll!!
dansa dessutom in i en och samma tjej två gånger. :S

När jag kom hem låg mina små sessor och sussa söt i sina
sängar, en sån otroligt varm lyckokännsla kom över mig!♥

Det är de små lyckostunderna i vardagen som gör livet,
inte livet i vardagen. *God Natt*

          

♥Over And Out £lli£
Kommentarer
my säger:

Gött med mört kött! :)

2011-04-03 | 16:25:55
Bloggadress: http://myilivet.blogg.se/
Maria säger:

Jag köpte zumba på dvd. Kör nu ca 2-4ggr/veckan.

Finns billigt på www.uffessakerochting.se om du skulle vilja köpa. Kan rekomendera den sidan.

-Maria

2011-04-11 | 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback