Välkommen! =)

Slöläste en bok jag beställt förra året till maken, den
handlade om trädgårdar och utformningen som han
tycker är kul...
Lägga gatusten och andra otroligt jobbiga saker,,,
själv är jag mer en "så fröer, plantera" sedan sitta i
solstolen och jääsa tjej!;)) Ok! lat *host* host*...
I bokens inledning står det:
- Har du en VÄLKOMNANDE ingång?... Inbjudande?!!...
Öööö... Neee! ett gäng höga häckar och taggbuske på
framsidan är inte vad jag kallar inbjudande. Tanken
grodde och jag gick ut i garaget för att leta upp ett
gammalt leckablock, några gatusten, en kruka och ett
hjälpsamt barn. Så satte vi igång, grävde ner blocket
vid ingången jämns med buskarna, stötta upp med gatu-
sten och plantera en liten blomma i krukan att ha på!!

Tycker själv att det ser "Välkomnande ut!" -Stig På...



♥Trädgårdsfix! Livia & Elmina leker och Ozzy sitter på sitt favvoställe...

♥Over And Out £lli£

Kommentarer
Maria säger:

Blev jätte fint!!



Kram Kram

2011-05-04 | 20:58:33
Bloggadress: http://sagafia.se
Camilla säger:

Superbra jue(: vad du är påhittlig elle

2011-05-04 | 21:23:28
Maria säger:

Du kan få komma hit och vara lite landskapsarkitekt om du vill! ;)

2011-05-04 | 22:39:04
Bloggadress: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback