Helt overkligt ...

20111118562 (MMS)

Helt overkligt Detta händer bara i filmer... Det drabbar inte oss! Men jo, vilken kall dusch. Livia kom och visa sina fönsterhakar i morses, de låg på golvet under hennes fönster. Kolla man närmre kunde man se att de var uppbrutet med kofot! I dagsljus kan man även se stora leriga fotspårända fram till hennes säng Inget verkar saknas men det otäcka är ju att någon främmande människa brutit sig in i vårt hem, vårt hus och i min fyra årings rum mitt i natten!!! Fruktansvärt obehagligt, polisen som var här och tog anmälan sa att det var fler villor i skara som de vart inbrott inatt i. Hemskt! Detta händer inte.... 


Over And Out £lli£

Kommentarer
Angelica Dahl säger:

Nä men vad skriver du, usch vad otäckt.

2011-11-24 | 19:05:17
helena säger:

Uch stackars er:-(Vilken rysare. Tänk att man inte ens kan va trygg i sitt egna hem, skaffa larm e nåt jag rekomenderar för det har vi tack o lov. Kramar till er!

//Helena

2011-11-24 | 20:18:55
Bloggadress: http://helenuz.blogg.se/
Maria säger:

Men fy vad otäckt:-( Jag får gåshud över hela kroppen när jag läser vad du skrivit...

Massa tankar till Er vännen.



Kram Kram

2011-11-24 | 20:28:40
Bloggadress: http://sagafia.se
Sofia säger:

Åh, sånt som bara inte får hända! Ens hem ska ju va ens trygghet. Blir så arg på folk som inte har hut i kroppen och som kan göra såna saker. Tur att inte din lilla tös vakna när de va i rummet iaf, vilken rädsla annars. Ursch, säger jag bara. Man blir ju livrädd. Tror jag får ta in mina hundar i stugan härdanefter. Stor Kram Till Er!

2011-11-25 | 11:19:54
Bloggadress: http://stridhsofia.blogg.se/
Caroline säger:

Usch vad otäckt oc det finns att köpa billiga larm på Jula som man sätter på fönstrena så går ett larm när fönstrena öppnar.

De kostar runt 50-lappen eller nåt.

2011-11-25 | 17:19:44
Bloggadress: http://ridemyhorse.blogg.se/
Cissi säger:

Nej, fy vad läskigt!!!

Jag vet inte om jag skulle kunna sova lugnt efter det, i alla fall inte med dottern i sitt eget rum. Tar nog ett tag att komma över den chocken.

Var det fotavtryck i andra rum också? Eller bara i hennes rum och fram till hennes säng?

Fy vad läskigt!



Hoppas att ni mår bra, efter omständigheterna.

Kram Cissi

2011-11-26 | 12:05:22
Bloggadress: http://cissistankar.blogg.se/
Linda säger:

Kram till er nu. Stackars Liv och stackares hela familjen... Vilken skräck! Ta hand om er.

2011-11-26 | 15:56:30
Ewelina säger:

Läste ditt sms, såg det i tidningen men kan endå inte fatta!!



Styrkekramar och ta hand om er, det behöver ni.



PUSS---;--@

2011-11-26 | 15:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback