En riktigt bra start på veckan...




Tidiga bussen i morses, uppe före alla! inte enns katterna orka
gå upp så tidigt och tigga vid matskålen, så lugnt och fridfullt.
Frosten låg vit på marken och det var nattsvart, lite poetiskt
nästan.;)) Gruppredovesningen gick bra i skolan, fick nu även
hämta ut våra tentor och jag fick VG! man kan inte få högre än
det på universitetstentor så jag är otroligt mallig och stolt!=)
Väl hemma fick jag se att Kitty fått kattungar.♥ Detta är såklart
jättekul även om det INTE var planerat alls! hon skulle ju in och
steriliseras nu i dagarna...? Hon va snabb hon. Men allt verka gott
bra och hon är nu som vanligt! två små lurvbollar ligger där inne
nu och diar sin stolta mamma.

Ikväll blev det SPA i badkaret och bad med ungarna! nu ska jag
sjunka ner i soffan med tända ljus och bara VAaa... Kanske pussa
lite på maken och se en bra DvD.♥




♥Varje Dag är fylld av Mirakel.♥


Over And Out

Kommentarer
Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror säger:

Stort grattis till både vg och kattbebisar :)

Vilken händelserik dag!



Dressen finns i en lite "tjejigare" färg också, superfin verkligen :)



Kramar

2011-10-24 | 22:12:29
Bloggadress: http://sagabus.blogg.se/
Milla säger:

Åååååååååå har kitty fått katt ungar nu. måste jag komma och kolla på. Älskar katter

2011-10-26 | 23:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback