- No Surprises





...Sitter och läser boken till Tentan, den är snart utläst...
Tänt lite doftljus och kurat ner mig i soffan, blir hemmaplugg
hela veckan. Vår lärare är i Sydafrika på besök i deras universitet.
Imorgon händer det dock lite spännande grejer, jag ska till Lidk
För att vara hårmodell åt Happy Hair. Spännande och kul att få
Bli stylad, sminkad och fotad, vilken riktig lyx. =)
Min ”gamle” granne Marie är en av tjejerna bakom deras företag.
Bilder kommer självklart upp på bloggen! Och vem vet, ni kanske
Får se mig i en av deras annonser i tidningen eller på nätet??;))

Marie & tjejerna bakom Happy Hair



Nä, bäst att fortsatt med min tenta. Ha en bra start på veckan nu!

♥Over And Out

Kommentarer
Maria säger:

Vad spännande att få sitta hårmodell!!

Du måste bara visa bilder på resultatet:-)



Kram Kram

2011-09-26 | 20:48:12
Bloggadress: http://sagafia.se
ewelina säger:

fuskit, vill också jue(; pusss

2011-09-26 | 21:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback