♥Band-jacket




Efter dagens seminarium smet jag in på myrorna, tänkte kolla efter regnkläder
Eller i alla fall något vindrätt att ha när jag cyklar dessa regniga mornar
i snålblåst och Piskregn. Nu hitta jag inget sådant, blev en snygg jacka ist…
Den bara hängde där, längst in nästan gömd bakom tonvis med kläder…
En underbar mörkblå band – orkester jacka i skön 1960 – tals stil med
Runda guldiga knappar, lagom figursydd och alldeles, alldeles underbar!! ;)

♥Band-jacket---musikant-orkester-jacka.


- Cause I'm like the lead singer of a band dude ... / EMINEM.♥

Solen lös riktigt gott i eftermiddags, passa på att jogga runt sjön
innan tjejerna kom hem från dagis. Sedan blev det Karlsson på
taket och kvällsbad. ♥MYS♥ Men nu är orken helt SLUT! inget/ingen
eller någon/något kan få upp mig ur soffan nu...;))

Trevlig Kväll fina!!  Over And Out
                                    

Kommentarer
sara säger:

har sagt de förut men de behövs nog sägas igen. du är helt fantastisk på att fynda. riktigt snygg jacka.

2011-09-15 | 19:16:45
my säger:

Jättesnygg! Vill också ha!

2011-09-16 | 16:42:25
Bloggadress: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback