Just Do It!

...Landat lite nu, mycket nytt som snurrar runt
där uppe i hjärnkontoret...
Idag är första dagen jag INTE är i Trollhättan
utan hemma och läser lite Marx.(1844)
Min kropp värker och är stel som en pinne!
Allt sittande på bussar och föreleläsningar har
gjort att min fysik närmast kan liknas vid en stumfilm
med Charlie Chaplin, nu måste jag ta tag i träningen
igen. På Tisdag ska Linda & jag köpa var sitt nytt
gymkort och tamigtusan att jag ska gå dit minst två
gånger i veckan. Idag ska jag iaf ta på mig mina NIKEs
och springa lilla rundan runt hindsbosjön innan tjejerna
ska hämtas på dagis! Det är bara att göra det, inga
ursäkter! - Just Do It.

Sedan är det Helg! ♥Önskar er alla en trevlig sådan.♥


♥Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback