Det stora pepparkaksbaket!

Pippi, lilla gubben, herr Nilsson och så lite klassiska som, bocken, grisen och älgen...


Duktiga små mini bagare!


Själv ligger jag i feber, ont ta mig tusan i hela kroppen. Hoppas bara att den höga febern medför att baskiluskerna går över fort,
brukar vara så! Livia och jag får sjukt hög feber i ett par dagar men då brukar vi också bli friska fort för det bränner ut skiten. ...Man kan ju hoppas för jag har verkligen inte tid att vara sjuk!
 
På Onsdag har båda tjejerna Luciatåg, ja på exakt samma tid dessutom´och eftersom de inte längre är på samma förskola så får jag välja att gå på en. Det vill säga om jag inte lyckas bygga en kloningmaskin innan dess men eftersom jag inte är speciellt teknisk så lutar det dock åt att gå på Livias och att Elmina får följa med dit utklädd, för i år kommer de stora barnen tåga in och det är STORT!!

Hoppas ni har det bra i snön...?
 

Over And Out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback