Hej mitt Vinterland...

 

Sugen på en uppfriskande cykeltur???
 
 
Hoppas ni har det gott i stugorna, snön fullkomligt vräker ner här i Skara...
Djuren tycker det är kul!
Sitter inne med min rykande kopp kaffe och pluggar och är glad att jag slipper
gå ut. Imorgon bär det av till Trollhättan med buss först, sedan vidare till Alingsås i bil
tillsamans med en studiekamrat. Vi ska göra våra intervjuer till C-uppsatsen på
kvinnojouren där, spännande!! =).

Jag är så tacksam att flickorna har det så bra på förskolan för det blir långa dagar nu
när vi båda pluggar/jobbar mer än heltid. Längtar tills den 21 December då vi går på
lite julledighet. Känner att jag kör på reservbatterierna just nu.

 
 
 
Over And Out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback