101 Ursäkter...




...En sak slog mig idag, jag är väldigt bra på att ge mig själv
ursäkter för att slippa tråkiga saker!! Jag tror jag kan vara
bäst i världen på detta...?
Som nu i helgen då jag har en tenta att skriva i vetenskaps-
teori, detta är ett ämna jag gillar lika mycket som matte, ormar,
magsjuka och atombomber... Det vill säga; INTE ALLS!! =(

Men OJ, vilka ursäkter! Titta fönstren MÅSTE puttsas, alla blommor
måste planteras om också och varför inte byta gardiner i halva
huset när jag endå är igång...! Jag har även hunnit med att rensa
min garderob, barnens med och makens när jag endå var på G!!

Barnen ville pyssla och jag förklara att jag verkligen måste skriva
klart tentan MEN OJ SÅ JAG PYSSLA! Jag menar, man måste ju välja
de stackars barnen först.;-) Halva köket var fullt av papper, lim och
glitterfärg...

Pyssla är såå MYCKET ROLIGARE ÄN....

ATT PLUGGA EN SOLIG SÖNDAG...

Men nu ska jag iaf fortsätta skriva... *Suck!*
 Jag ska bara.....


Ha en härlig Söndag ALLA fina!! =)




♥Over And Out

Kommentarer
Johanna säger:

Fin bloggen är!! :) Var alltför länge sen jag tog mig tid och kilade in på bloggen. Och skönt att fler än jag har så otroligt bra ursäkter. ;) stora kramar till dig pärlan!!

2012-02-26 | 20:44:09
Bloggadress: http://mamabloggen.net
Milla säger:

Tack för din fina kommentar inne på min blogg.

Jag pluggar också, och är en expert på att göra allt sista dagen :)



Du har också en fin blogg och otroligt söta barn.

Pyssla på, det finns en morgondag till att plugga.



Kram



2012-02-26 | 20:55:07
Bloggadress: http://midlashus.blogspot.com
Mia säger:

Känner igen det där sedan jag plugga till SSK,

till och med att tvätta bilen är roligare än att

läsa engelsk medicin matte.(;



Kramis

2012-02-27 | 16:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback