Barbamamma på linjen!




Det handlar om One piece,

jag tycker inte dom är speciellt snygga
och har länge varit lite anti att vuxna människor springer runt klädda
som JÄTTEBEBISAR...

Men idag köpte jag en själv, en svart med vit dragkedja ( Norgekopian )
på NETTO för 239 :- Kr. Är glad att jag valde den i st 34/36 för de var STORA
i storleken... Mysigt och skön javisst, Men snyggt..?
NEJ!!;))

Ser ut som en hybrid av barbamamma och Linus på linjen...




Nu ska jag iaf mysa ner mig i soffan med mina små tjejor innan
det är dax att läsa God natt saga och fortsätta med tentan.



Ha det gott!! =)                                    

                                                                        ♥Over And Out
                                                                           
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback