I'm no superwoman... No, No No!!



Redan i Söndags märkte jag att något var på G!! =(
När jag joggade med Bella runt sjön höll inte lungorna
i uppförsbackarna. Det kändes som en tung sten på bröstet.
Astma tänkte jag! har inte hafft känningar av den på flera
år, bara en enda gång sedan jag fimpa för gott för fem års-
sedan...
Men igår efter Trollhättan kände jag mig hes, kunde
inte få fram ett pip.Tvingades viska godnatt sagor för barnen.
När de väl var lagda var det som luften gick ur mig... Pofff!!

Febern visa på 38,9 så det var bara att kontatera, jag är sjuk!
Dagen har spenderats i soffan, en retlig hosta har kommit på
besök annars har det vart lugnt. Såg till att hunden fick sig en
timmes promenad innan maken åkte till jobbet sedan är det
bara att sätta på en bra film till barnen.

Det Sämsta med att vara hemma själv varje eftermiddag/kväll
är att man får ta hela ansvaret av middag, tandbostning, bad
och läggning... Samtidigt som man ska hinna tvätta, fixa och
ordna allt inför morgondagen. Men, vet ensamstående mammor
som gör detta med en fem sex ungar VARJE DAG, Året om!♥


Ett gnälligt inlägg... Men så äre!!   ♥Ha det gott.

Dead And Gone

Kommentarer
Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror säger:

Nej, vad tråkigt! Krya på dej fina!!



Kramar

2012-01-17 | 20:16:17
Bloggadress: http://sagabus.blogg.se/
Anonym säger:

Krya på dig superwoman!<3 pussss(:

2012-01-19 | 19:09:57
Maria säger:

Usch, låter inget vidare:-(

Krya på i massor!



kram kram

2012-01-19 | 19:39:32
Bloggadress: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback