*sjuttiotre fina själar*




Så många är ni, ni som besöker bloggen varje dag enligt statestiken.
Ibland är det fler: 140, ibland 179 och under låga perioder då jag inte
skrivit på länge kan det sjunka till 40 - 50 men 73 är den siffran som är
stadig. Ibland får jag någon liten komentar, ett litet Hej! Förr blogga jag
mycket för att få just komentarer, nu för att rensa själen lite. Jag ser att
ni följer, läser och tittar in ibland och det ger mig tillräcklig motivation att
fortsätta. Klart jag är nyfiken *73* underbara, anonyma, söta läsare, med
helt olika liv och bakgrund. Oftast får jag ett -" Jag känner igen mig!" när
jag skriver om vardagen med barn. Allt är inte en dans på rosor men jag
väljer att inte skriva om törnarna, inte så ofta iaf! Vill att detta ska vara en
feel good blogg, med lite tips, ideér, skratt och ironi.
Livet är ju så jävla allvarligt endå, vi vet ju att vi kan dö! det räcker...
Ha lite kul och fortsätt gärna läsa! ja, lämna gärna ett litet avtryck också! ♥
Då blir jag GLAD.=) /KÄRLEK!!!





♥Over And Out

Kommentarer
Sofia S säger:

Jag läser fortfarande om er fina familj!=)

2012-06-06 | 18:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback