Så var det klippt!



JAG GJORDE DET!!
Äntligen vågade jag klippa av mig
håret i en frisyr, Yees. Det behövdes verkligen då jag
sparat i sex- sju år och under den tiden färgat det svart,
rött, lila och varit blondin tre gånger.;-) 


                                      FÖRE:

           

          ♥ LÅångt hår som jag sparat de senaste sex, sju åren! 

                                         EFTER:

Sååå NÖJD!! Tack bästa Sandra Sernekvist, du är så DUKTIG.♥


                             
                            Vad Tycker ni?? =)





                             ♥Over And Out
                                   
Kommentarer
helena säger:

Jätte fint:-) Kul med variation.

2012-03-25 | 22:26:11
Bloggadress: http://helenuz.blogg.se/
Linda säger:

VA??? Trodde helt ärligt aldrig du skulle våga göra det.(; q:



JÄTTEFINT, passar dig riktigt bra. Kramiz

2012-03-26 | 16:38:47
Anonym säger:

passar dig riktigt bra. :)

kram

2012-03-26 | 16:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback