Utflykt till vackra Silverfallen!


...Helgen var verkligen speciell, en sådan där härlig helg man
kan tanka energi av länge!! Strålande solken, fina vänner och så var
hela familjen samlad♥. God mat, massa skratt och härliga upptåg!!

Kan behövas för nu är det slutspurten på min uppsats i Barnfattigdomen
- ENSAMMA MÖDRAR, renskriver och puttsar för på Måndag bör den
vara färdig för bedömning. Man kan säga att jag inte gör så mycket annat
just nu än att skriva och ta hand om barnen efter dagis, så fort de är nattade
startar jag upp igen. Men nu är det snart SLUT!! =) Ska studera heltid Juni-Juli
på Stockholms Universitet, kom även in på Göteborgs i samma ämne men den
sommarkursen i Sthlm var på mer distans, det kan vara skönt!
Två veckor i slutet av Juli planerar jag dock att vara HELT LEDIG och även ett
par i Augusti. Känns väldigt skönt att vi snart är där nu! SOMMAR!!

Lite vackra bilder från helgen, Silverfallen och Natur reservatet:






Ingen solig eftermiddag utan en reäl BBQ!

Hoppas ni får en riktigt bra och solig vecka!!



♥Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback