Vardagslyx!



...Nu ska här tränas lite extra för att få hullet lite fastare innan det är dax
att kränga på bikinin på stranden. När barnen var lämnade till dagis väckte
jag upp Bella, en mycket trött hund som nog hellst ville sova vidare men
UPP o HOPPA!! Vi joggade den långa rundan och körde extra hårt i uppförsbackarna
så det värker i lår & rumpa. Väl hemma smakade det gott med havregrynsgröt med
hallon/blåbär och lite pumpa/linfrö på. Bella drack lite vatten och gick och lade sig igen,
LATHUND! ;-)

Nu ska jag skriva ut Barnens rättigheters rapport om Barnfattigdomen, det som ska vara
underlaget till min forskning. Tror jag tar med en kopp kaffe och sätter mig ute i solen och
läser! Det kallar jag rena vardagslyxen.



Önskar er alla en riktigt skön dag och att detta underbara väder håller i sig
ett tag nu, men OBS: GLÖM INTE SOLSKYDDSFAKTORN!! ;-)
Ni som har pollenallergi, till helgen kommer det lätta enligt prognosen så håll
ut, ni har mina ödmjukaste sympatier.♥


♥Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback