I want this really bad!



Den lixom ropar på mig:
Hallå, KÖP MIG! Jag kommer passa så bra på din bruna kropp
( OK, SNART bruna kropp! )
...Till ditt axellånga mörka hår. KÖP MIG NUUUU!!!!!!!!!!!

I mitt huvud hör jag min man J´s EKO, han härmar alltid Emils
farsa, du vet "-Du ska bare ha och ha du, bare köp, köp hela tina".
Men jag har ingen lite griseknoe att supa full så en klänning är så
mycket spänning jag kan ha i mitt lilla mammaliv.

Jag har lovat att inte köpa något denna månad, vi ska spara till en
sån där jätte studdsmatta för 48 barn med skyddsnät och stege!
och så till husfärgen såklart. Allt annat ska läggas på sommarnöjen,
men med den tajta reskassan kommer vi inte så långt..? Kanske till
Båros djurpark och sommarland annars är lyckan stor bara man kan
ta ett dopp i sjön en varm sommarkväll och vi får vara friska.

Men tillbaks till klänningen, den kostar alltså 129 Kr, jag har ett rabatt
kort på 50 Kr så det blir ju endast 79 kr, dessutom är det en NY månad
imorgon och den har jag inte lovat något köpstopp för!!! I morrn blir du
MIN!!








♥Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback