Sköna Söndag

 
 
Söndagar är våran dag, Livia & min, då brukar vi ta med Bella ut på en långpromenad.
I det höstvackra vädret gick vi och prata om allt mellan himel och jord. Naturen, djur
och människor och sambandet där i mellan. Kvalitetstid, som bomull för själen.

Mina underbara:
Hösvackert.
 
 
Ikväll blir det Solsidan, ÄNTLIGEN!! Hösten är räddad.;-)
Dessutom ska jag slänga i en hårfärg, stod och valde mellan guldbrun och mellan guldbrun,
samma som jag brukar, dötrist! Så jag impulsköpte en illröd färg ist!
Rödluvan, här kommer jag!! Lite höstförvanling, ser det hemskt ut går det ju att färga över.
Man måste VÅGA, våga prova nya stilar.
 
 
Over And Out


 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback