This boots are NOT made for walking...


TÄNK;....Spice Girls, Buffaloskor, sicksakbena, platåskor, Backstreat boys, miniryggsäck,
Ericssonmobil med lucka och blinkande anten, kajal, läpppenna, indianpuder och Dateparfym.

Ni kanske lista ut att jag snacka 90-talet, iaf för mig! 97-99 när man börja ränna ute på disco...

På Lördag är det Temafest med just 90-tal, min fina vän Åsa fyller vuxen ( 30 är det NYA 20 )
det vet ni väl??;-) och inflyttningsfest på samma gång, LÄNGTAR!! Alla fina tjejer som man träffar
allt för sällan men som finns med mig i hjärtat alla pluggdagar. Men NU blir det röj!

Titta på dessa platåstövlar jag rammla över på morsans vind, inköpta i GbG i slutet av 90-talet,
problemet var att i lilla Skara fanns det ingen annan som gick i dessa, bara jag! ja, de två gånger
jag väl kunde med att gå i dem ( men jag blir hela 177 cm lång ).hehe...

Not made for walking, just dancing the robotdance baby!
 
 
 
 
Over And Out
Kommentarer
Sara F säger:

177cm vilken dröm. Ha en trevlig kväll.

Svar: Ja, eller kanske mardröm om man trampar fel!;-) tack detsamma.=)
Lorez

2012-10-12 | 13:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback