Laptop lek!

 
 


Äntligen kom min laptop!!=) Som jag längtat...
Men det tog exakt 9 tim innan jag fick ur den ur makens klor.
Han la beslag på den direkt... Va är det med män och elektronik/data prylar??
De blir ju som små barn på julafton. Men nu är den MIN, bara MIN!! haha...

Lek! webcam bilder:
 
 
Hoppas ni har det bra?? Själv är jag lite nervös, ligger efter i en tentauppgift
som visserligen inte ska vara klar förenns nästa vecka men imorrn ska vi ha
seminarium på universitetet om uppgiften och ja, jag har inte mycket att komma
med där känner jag. Får bli en pluggkväll efter barnen somnat och hoppas på
det bästa...!
 
Kram på er!!
 
  
 
 
 
 
 
Over And Out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback