Ingen vanlig Måndag!

Inte vilken Måndag som hellst...
 

 
Så var det dags att fylla år igen... Gjorde jag inte det nyss??;-) När man var liten betydde det så otroligt mycket att fylla år, att få bli äldre och känna sig större. Man trodde lixom att det syndes på en, att folk på gatan såg och tänkte.. "- Där, där går ett födrlsedagsbarn!" Och har hon inte växt några centimeter tro...
 
Jag fick aldrig frukost och paket på sängen som liten, men det har jag fått som vuxen alltid av J och mina barn. Ballonger,  frukost på sängen, paket och sång.... Jag ligger kvar, med ett öga öppet och väntar med spänning när jag hör hur de tasslar o tasslar, Och spelar lika förvånad varje år!;'-)
 
 
Ps. 31 ÄR INGEN ÅLDER!! ( Nu ljuget jag så jag tror min själv...) Önskar alla en bra start på veckan sötnosar.
 
 
 
 
 
 
♥Over And Out
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback