Min Söndag!

 
Tentasöndag! Så ser det ut just nu hemma hos mig. Imorgon börjar en ny delkurs på hv så då plinkar klockan redan 05.30! :-/ Kul med nya utmaningar mindre kul att de lagt schemat så tidigt varje dag. Åker buss över tre tim fram o tillbaks. Föredrar givetvis eftermiddags föreläsningar.;-) På tisdag ska jag träffa min PT. Det är exakt två år sedan sisst! Då la hon upp det kost och träningspass på gymet jag ville ha för att få bort dd sista mamma kilona. Nu har jag dock helt andra mål! Bygga muskler. Armar, axlar och rumpa o lår främst. Fasta till det lite utöver mina tre joggingpass i veckan. Jag gör det inte för Beach 2013! Utan för att bli starkare både fysiskt & psykisk.  Att man blir snyggare får man se som ett extara plus... 
 
Ps. Tackar min snälla mamma för att båda tjejerna idag får leka hemma hos dig så att jag får plugga ostört! ♡♡♡♡♡
 
Sköna Söndag alla fina!
 

min söndag.... och avundsjuka hund!
 
Over And Out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback