Elminas egna önskelista!!

 
Nästa helg fyller Elmina tre år,fattar det knappt själv!
Var tar tiden vägen?? Hon var ju våran bebis ju... Men det är endå så självklart att hon
är äldre nu. Hon har varit helt blöjfri sedan i höstas och pratar så klokt våran lilla tjej...
 
" JAG är inte liten, JAG är stor nu mamma!" Brukar hon säga... Ja, förutom när de ska
städa på sitt rum. Då smiter hon iväg och gömmer sig under våran säng och svarar:
-" JAG kan inte städa, JAG är för liten!!!"  Hehe... JA, när det passar damen så. ;-)
 
Vi satt och tittade på leksaker igår kväll och hon hitta det hon önskar sig på sin födelsedag.
 
ELMINAS ÖNSKELISTA:
En salighet blandning leksaker... ;-)
 
 
 
 
Nu blir det film för lillan, Emil och griseknoen och isglass. Storasyster är på förskolan och jag ska plugga vidare.
Freuds psykosexuella utvecklingsteori står på schemat, fördelar och nackdelar med hans modell.... Såäre!!! =)
 
Ha det Gott!
 
 
 
Over and Out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback