Festfredag

Igår var det tjejfest i källby hos Anna som fira sin trettioårsdag i efterskott... Första gången jag var hemma hos henne ( megaskam )  då vi träffats en 
Hel del på fester genom åren ända sedan gymnasietiden.  Men nu så! Fick inte bara god mat, dessert och jorgubbs bubbel utan trevligt sällskap av alla fina töser.♡ Mös även med hennes otroligt vackra skoggskatter , men hade dock en halv hamster på byxorna sedan.;-) Men, det var det klart värt
 
Utgång till Stat i Lidköping för timmar av dans, riktigt skoj! Hade också tur att träffa två nya vänner, kolleger till min storasyster. Ena tjejen bodde även hon i Skara så vi tog samma nattbuss hem. Vid 03.00 var vår lilla håla i stort sett död, bara snö på gatorna förutom två riktigt fulla killar ( varav en såg ut som Christer Pettersson? ! ) och de gick  åt mitt håll hem. Så vi stod och prata en bra stund jag och Jenny tills de var utom synhåll. Otäcka filurer....
 
TREVLIG HELG SÖTNOSAR!!♡
 
Over And Out
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback