♡MORSDAG♡

 
Även jag blev firad ( inte konstigt med tanke på den GIGANTISKA LAPP jag satt på kylen som påminnelse samt makens mobilalarm ) men endå! ;)
Firad blev jag med blommor och kort.
 
Morsdag kommer ju dock lite i skymundan när Livia fyller sex år dagen till ära och Elmina har namnsdag,
Wilhelmina. (SOM nambet ÄR EN FÖRKORTNING AV)
 
Jag Hoppas ALLA NI MAMMOR där ute blir ordentligt uppskattade idag.♡♥
Ni har världens tuffaste jobb, och bara NI är världens bästa mamma för just ert/era barn.
Och även om vi alla mödrar är olika, så har vi tre viktiga ingredienser gemensamt:
Kärleken till våra barn
Oron över att göra fel
Viljan att alltid se tills barnen bästa!
 
KRAM PÅ ER MORSOR! NI ÄR BÄST♥
 
Tack Liv och Mini
 
 
 
Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback