Solnedgång

 
Strålande sol ( efter en hel dags regn ) när vi gick ut, hunden, katten och jag. Efter någon km droppa visst kissen av och vände hemåt, men Bella hon följer mig troget. Vi måste gått långt, för nu är det bara skog och landsvägar. Solen håller på att gå ner bakom grantopparna. Så härligt det är, långt bort från tvätthögen, ungarnas kläder med klubb och glassklet. Långt bort från allt om enns bara en liten stund, min lilla stund att andas ut och hämta kraft. 
Fjärillar i magen ( eller om det är kaffet jag hinkat i mig
) kan vara en kombo av båda. Men lite pirr känner jag för i morgon ska jag hälsa på mitt nya jobb som special pedagog och jag ska också övningsköra. 
Men först ska jag njuta lite till av kvällen... Lyxen att ha maken hemma som nattat barn är lite grädde på moset,  det och solen.
 
 
 
 
 
♥Over And Out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback