Studiebesök på skolan

 
Japp, till hösten börjar min stora tjej skolan, nollan närmare bestämt. Vi var där på studiebesök idag och samtalade med fritids. Mysiga lokaler, speciellt dans/musik rummet! :) Hade det inte varit fullt av barn och svettiga föräldrar ( var kvavt ) så hade jag dratt en trudilutt. Kanske något med Diana Ross...
Sedan var det dags för utvecklingssamtal och efter det tåga Livia och jag hem....
Jag: -"Det blir väl bra det här?"
Livia: "Ja och DU skötte dig bra där inne mamma".
 
Hehe... Bra jobbat morsan!
 
 
 
Vi hann även med att shoppa 4 barnstolar att ha ute till ett litet bord och ett mindre parasoll, bra att ha soliga ( skojja bara ) De kan användas som paraply i den sååå mysiga Svenska sommaren.
 
Over And Out
Kommentarer
Anonym säger:

Så stor redan! Hejja Livia

2013-05-22 | 14:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback