Bortskänkes


Bortskänkes: Ett stycke bajshund som rullat sig i avföring i skogen... Höll på att spy när hon satt och stank i bilen hem... Fyyyy! Blev ett rejält bad, så nu luktar det blöt hund här istället. ( Tack Gode Gud för doftljus. ) Skänker även
Ett trolltyg på tre år som "råkade" tappa ut 2000 pärlor på köksgolvet...

Den stora ungen behåller jag... Ett tag till iallafall, tills nästa 6-års utbrott kommer, då kan eventuellt byte diskuteras. Annars är priset billigt!

En sån dag, när regnet öser ner och alla är trött/rastlös/griniga...

Annars har det vart en mysig helg med spökvandring, lek och bus hos vänner, skogspromenad och plask i pölarna.

Nu längtar jag tills måndag!

Jag älskar er ändå mina skitungar och bajshund
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback