Lite trött & nere??

Vintertid, mörker, förkylningar, trötthet, stress och
 i en tid då folk varslas hit och dit... Känner du dig lite smått nere?
Inte konstigt alls...
Att vara ute minst 30 min i dagsljuset är ett knep att må bättre,
motion över lag sägs va toppen. Att träffa vänner och skratta är ett annat.
Eller varför inte bi förälskad? ( har du redan man? ) Ja men kära ner dig
i han igen då!!! Gå på date och hångla som två fjortisar. I mat väg sägs ju
choklad och banan va riktiga humörhöjdare, och nötter....
Ät även chili eller passionsfrukt. Det sägs att dessa motverkar lätt deppighet.
Och glöm inte att kramas!! krama alla du känner ( utom de med snorig näsa! ).
Over And out

Kommentarer
my säger:

Tack för tipset, ska spara dem till tillfällen då jag sjunkit lite, just nu är jag ganska glad i livet :) Kram på dig

2009-11-03 | 14:22:39
Bloggadress: http://myilivet.blogg.se/
Fröken Viktig säger:

:) hehe vilket härligt inlägg. Har minsann varit ute i friska luften idag och hittills traskat ca 13000 steg så bra borde jag må av det, och ja... lite piggare känner jag mig nog :) Nu ska jag försöka hinna med att pilla med lite pärlor innan resten av familjen kommer hem och det blir full fart igen. KRAM

2009-11-03 | 14:34:44
Bloggadress: http://www.frokenviktig.com
Thezz säger:

Bra tips;) är trött från morgon till kväll! bara innan jag ska lägga mig jag piggnar till:P BAD

Kram:)

2009-11-03 | 14:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback