Tallriks-modellen Gi.






 

HATAR när folk frågar något i stil med: - Vad har du gjort för
att gå ner så mycket i vikt?? vad är hemligheten??

Hemligheten är inte hemlig alls!! det har tagit mig 15 månader
att tappa alla 20 bebis kg + 8 till... Detta var ingen "kvick fix"
utan ett sätt att ändra tankarna till kost, motion och vitaminer
.
Ett nytt tänk, ett nytt sätt att leva.

Jag äter fortfarande enligt Gi talriksmodellen, är ca 3 kg från mitt
slutmål på 57 kg och att bygga på muskler med styrketräning på gymet.

Det jag har gjort är att:

Ätit: 4-5 mål mat om dagen, jämnt blodsocker
= hög förbränning och mer energi.
♥ Mindre kolhydrater, mer grönsaker och mer protein.
♥ Inget fika på veckorna, vitt socker, vitt bröd eller vit pasta.
♥ Poppcorn/salta pinnar på fredagskvällen...
♥ En ätardag varje vecka ( oftast Lördagar! ) då ALLT är tillåtet,
i rimliga mängder givetvis.;)
♥ Motonsträning 20 - 45 min tre gånger i veckan & Styrketräning 2 gånger.

Inga konstigheter som ni kan se! tappade 1-2 kg de första månaderna,
sedan trappades det ner lite till ca: 0,5 kg... Känner mig aldrig hungrig
och kommer ALDRIG banta mer i hela mitt liv!! inga mer konstiga dieter
som bara gör en trött, knäpp och svag. Man tappar lite för att sedan börja
äta igen och då går man upp allt och lite till.

Så OM du vill tappa några extra kg, SNÄLLA, SNÄLLA, SNÄLLA BANTA INTE!!
Ta reda på så mycket som möjligt om kost, näring och kroppens fysiologi.
Skada aldrig mer din värdefulla kropp genom att neka den det vi alla behöver.

  ♥Over And Out
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback