Kan Mini kan Jag!



Mini Andén har färgat håret i nyansen Ljus Gyllenbrun (5.68) från Soyance.

 

Den svenska toppmodellen Mini Andén, 32, har färgat håret i en mörkare nyans.
Hon är ambassadör för Schwarzkopf Soyance – en ny permanent hårfärg som ger en intensiv färg,
men är skonsam, skyddar håret.=)

Nu står det två inköpta förpackningar på badrumshyllan... I samma nyans,
det är lite vemodigt att färga över mitt långa blonda hår, det var en hel det slit för
att få det så! Ni vet, den "rätta naturblonda färgen" utan påskgula slingor. Detta är
inte helt lätt när min egna färg ligger närmare mörkbrun.;))

Men nu är det alltså dax! dax att säga: -hejdå till blondinen i spegeln och välkomna en
brunett, smart, stark snart trettio årig kvinna ist. Hej då "Bad hair day mössan" och
svart utväxt ala´: polskt luder! *snyft*...

MEN, KAN MINI ANDEN Kan JAG!!!    Todilooo!! =)



♥Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback