Primerfrälst!


Ända sedan dagen då jag var hårmodell för Happy hair och fick en grundlig och proffsig
makeup av min goda vän och nu kollega Marie har jag ÄLSKAT primer... Primerfrälst!

En primer
ska användas efter din fuktighetskräm och innan du lägger din foundation.
Primern hjälper till att grunda, den jämnar, slätar och döljer rodnad samt stora porer.
En primer ersätter inte en foundation utan är bara ett extra hjälpmedel för att skapa
den perfekta ytan.
En primer skyddar också din hy mot yttre påverkan och hjälper din make-up att hålla längre.

En noga rengjord hud och bra underlagskräm med mycket fukt, primer och foundation är
A och O för ett bra och proffsigt resultat.
Lika viktigt som att man spacklar, puttsar och fixar innan man sätter upp nya tapeter
på en gammal vägg. Bra förarbete är "hemligheten" till den perfekta hyn! och ALLA kan få det.
En primer jag verkligen kan rekomendera är MK´s, bra pris och jag använder den i stort sett
varje dag!;))
Har tagit in några extra i "shoppen" och lägger ALDRIG en makeup på någon kund utan den.

De vackra känndisar vi ser på tv och i magasinen har lagt ner många timmar på makeup ( då
gjord av en personlig stylist och makeup artist! ) sedan retuceras bilderna och rätt ljus fångar
likaväl som det döljer...

Titta bara på dessa FÖRE och EFTER bilder:;))



Tänk vad "lite" smink kan göra!!;))         Kram på er sötnosar.


♥ Over And Out




Kommentarer
Sara säger:

Tror allt du ska få fixa till mig en dag. Kanske kan ta de i samband med lite mat och så kan kararna underhålla barnen undertiden :-)

2012-01-05 | 11:54:52
Sara säger:

De var jag som skrev de förra :-)

2012-01-05 | 11:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback