Onsdags Power!


Det snöade i morses men nu har det övergått i regn... Den där powerwalken med hunden
jag planerat in efter lunchen känns ju sådär lockande, suck!
Barnen är på dagis hela dagen, sitter och pluggar! Skriver på C-uppsatsen... Nu är det inte
långt kvar innan examen i sociologin, jag kämpar!! Det är en sak att snubbla på mållinjen,
det kan jag ta! Då har jag iaf gjort mitt bästa, fösökt...

En sak som ger energi så här efter sopplunch är denna powerdrink!

En riktig vitaminpomb!

Powersmoothie, 1 pers

1 banan ,1 ägg,1 dl hallon ,0,5 dl apelsinjuice (utan tillsatt socker)


Gör såhär:

Mixa alla ingredienser i en mixer eller med hjälp av en stavmixer. Klart!=)

Over And Out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback