En helt vanlig mammakropp

 
Idag ska min PT lägga upp min träning för de kommande åtta veckorna. Ser ut att bli styrketräning två - tre gånger i veckan utöver mina morgonpromenader fem dagar i veckan samt två tuffare joggingpass. ( Springer i intervall med hunden och tar i lite extra i backarna ) Mitt knä hsr dock satt stopp för detta ett tag nu så jag har nöjt mig med lätt jogging på plana sträckor. Letar efter de petfekta skorna... Målet är att springa 1 mil på min måltid.  Bli starkare i rygg, armar, axlar och mage. Höfter och lår ska även de spännas och förhoppningsvid bli både fastare och mindre i omfång.
 
Målviktenär 57 och det är jag väldigt nära nu så det handlar mer om att mäta resultaten med måttbandet! ;-)
 
Min kost ser ut såhär: Måndag - Fredag.
*Kaffe och mjölk, morgonpromenad! *frukost: gröt, bär och mjölk samt kokt ägg. *Mellis: Frukt och eventuellt några mandlar. * Lunch: Oftast asiatisk kost. Råris, kyckling och grönsaker. Vatten och kaffe efter maten. *Mellis: Kvarg med vanilpulver och 1 dl bär. Middag: (18.00 ) Ex: Nötfärs, (chillicorncarne, köttfärssås, köttbullar eller biffar.) rivna morötter, sallad och 1 dl pasta/ris/potatis. *Kvällsmål: Grönt te och fulkornsskorpa om jag tränat även en banan och 1 dl yoghurt.
 
2 liter vatten! Gärna smaksatt med citron och kolsyra på kvällen i ett champagneglas!;-) När jag gick ner mina 25 kg efter barnen åt jag det samma förutom att jag bytte ut lunchen mot en proteinpulver shake och inte åt något efter kl 18.30 på vardagarna! Funka kanon... Hoppas det kan ge lite pep och inspiration till dig som vill gå ner en del i vikt! Kunde jag, kan du. Det kan du skriva upp.... Lycka Till♡♥♡
 
FÖRE BILD:
 
 
FÖREBILD: En  helt vanlig mage, utan rutor och med ett fult piercing Ärr i naveln som töjs ut av två graviditeter...  
 
Hoppas att få visa upp en reäl förändring om åtta veckor!;'-) Komentera gärna hur du ser på din kropp och vilken typ av träning^diet som funkat eller inte fungerat på just dig....
 
Over And Out
Kommentarer
Linda säger:

Fin mage tycker jag! Du ska vara glad över att inte ha bristningar Övetag halva magen och slapp hud som en annan. Lycka till! Själv ska jag börja träna. Har äntligen köpt ett gåband.(:

Svar: Härligt!! ALL LYCKA till dig... =)
och du, se inte på bristningarna som ärr utan bokmärken som ditt/dina barn lämnat efter sig i kapitlet i magen.;-)
Lorez

2013-02-12 | 21:31:08
Millan säger:

Grymt gjort elli... Klart du fixar det andra också.
Grattis

2013-02-13 | 12:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback