Cupecakes extra ALLT!

 
Skönt med "mitt iveckan" ledigheter, älskar vårens alla sköna helgdagar. La in om ledigt på fredag sk klämdag. Och klämdag för mig betyder att jag lägger ifrån mig skolböckerna i två dagar nu och troligtvis pluggar igen dett både dag och natt i helgen! Men då är pappa J ledig så det känns rätt ok ändå. 
 
Bakning på G! Tjejerna fick dekorera sina blåbärs muffins själva, frosting, bär, strössel och jordgubbskulor. ALL IN BABY
 
Blåbärsmuffins med hallonfrosting!! Mums för cupecakes.♡
 
Nu ska vi fylla fikakorgen och gå på picknik till sjön, mata änderna och sakleta förövrigt!  Så får Bella lite motion på kuppen. Annars ser det ut att bli filmväder i eftermiddag...? :-/
 
 
Önskar er en härlig dag!
 
 
 
 
 
♡Over And Out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback